Eindelijk bloggen

Hoe vaak moet iemand tegen je zeggen dat je echt, écht, een blog moet beginnen voordat je het gaat doen? Vaak! Ik weet het. Het is echt iets voor mij, maar ik deed het niet. Zoals ik veel dingen die ik wil niet doe. Hoe vaak kan je een vraag met “Ik weet het!” beantwoorden. Ook maar zo vaak. En om niet volledig ongeloofwaardig te zijn. Om niet aan mijzelf voorbij te gaan. Omdat bloggen mij gaat helpen. Omdat bloggen leuk is. Omdat ik het een en ander te delen heb met de wereld. En de wereld hopelijk ook met mij.

Zo. Dit blog staat hier. Van start.

dank aan Fiona en Karin voor

het stellen van die vraag

  1. Gefelicteerd! Beeld en tekst van de eerste post zijn in ieder geval erg leuk gecombineerd.

    groetjes,
    Maurice

  2. wat je gisteren vertelde over energiek worden van mensen spreken, zou een heul mooi blogpostje kunnen zijn! 😉

    maar weekend is ook belangrijk. *kuch*

Geef een reactie

