Een jaar geleden

Een jaar geleden verbleef ik tijdelijk in de Achterhoek. Ik had mijn baan opgezegd. Ik had al mijn overwerkuren en vakantiedagen opgenomen. Mijn ouders gingen zes weken op reis door Zuid-Amerika. Iemand moest op hun huis, de kat, de kippen en de tuin passen. Allemaal zaken die in de maanden daarvoor samenkwamen. Besloten werden. Door mij. Daardoor zat ik in het najaar van 2008 in de boerderij van mijn ouders te bedenken wat ik ging doen.

Oh, zo’n eenvoudige zin: ‘bedenken wat ik ging doen’. Een soort van ‘wat ga ik worden als ik later groot ben’.

  1. en wat ga je worden als je groot bent? ben je al groot? of groei je nog?

  2. sytskeroskam

    ik voel mij niet groot, en ja ik groei.
    met groeipijn. en stuipen. van die dingen.

  3. ooh! ooit maakte ik een scriptie en daar stond op de eerste pagina een versje over groot zijn. nu ben ik het kwijt. wat jammer. …

Geef een reactie

