vind ik leuk

vind ik leuk. like!

vind ik leuk. like!
een nummer, een heul groot nummer.
een nieuw huisnummer, want vandaag verhuisd naar een nieuw kantoor!

en dan huizen we vanaf heden ook nog op nummer 36, een mooi éven nummer. hou ik persoonlijk van, van even nummers. en gelukkig wordt ik dit jaar ook weer even. als in ‘een even 38’ – net iets meer dan 36. ach, daar heb ik dan helemaal geen problemen mee. echt niet.

#PHOT deel 4

Deze foto is gemaakt in het kader van de #PHOT Photo On Tuesday, een blogexperiment van Karin Ramaker. Een vrije foto-opdracht: een zelfgemaakte foto, zonder thema, met of zonder begeleidende tekst, maar wel mét een titel.

Eén reactie

Geef een reactie

