Geloof jij het?

horoscoop Ram

Voor de #PHOT probeer ik iedere keer een foto óp dinsdag te maken… deze keer niet. In de trein las ik gisteren mijn horoscoop in Metro. Met een frappante tekst voor de Ram, hij klopt namelijk aardig. Of lees ik er nu gewoon in wat ik wíl lezen? Jij gelooft toch ook niet écht in horoscopen?

 

#PHOT deel 5

Deze foto is gemaakt in het kader van de #PHOT Photo On Tuesday, een blogexperiment van Karin Ramaker. Een vrije foto-opdracht: een zelfgemaakte foto, zonder thema, met of zonder begeleidende tekst, maar wel mét een titel.

  1. Nou die laatste zin die klopt aardig, je hebt namelijk de phot een dag van de voren gepland en bedacht… 😉

Geef een reactie

