Shop till you drop

Get out of my way

Dinsdag vuilnisdag in mijn buurt. De boodschappentas aan de rand van de stoep beland. Een boodschappentas die vol trots zijn boodschappendrift toont. Is dat niet een beetje achterhaald, dat consuméren? Steeds vaker wat consuminderen bevalt mij prima.

#PHOT deel 7

Deze foto is gemaakt in het kader van de #PHOT Photo On Tuesday, een blogexperiment van Karin Ramaker. Een vrije foto-opdracht: een zelfgemaakte foto, zonder thema, met of zonder begeleidende tekst, maar wel mét een titel.

  1. en ik blijf me verbazen dat in een grote stad zoveel vuilniszakken liggen. waar ik woonde vroegah lagen de vuilniszakken er niet. iedereen had/heeft een kliko. …

  2. Bij mij in de stad hebben we gelukkig kliko’s… al moet ik zeggen dat ik de vuilniszakken toch wel leuker vind om op een foto te zetten dan de bakken… vooral als er zo’n leuke tas tussen zit… 😉

  3. sytskeroskam

    … er zijn natuurlijk genoeg huizen waar je echt geen kliko kwijt kan – op een zolder 3-hoog bijvoorbeeld!

  4. sytskeroskam

    … en mensen gooien wat weg zeg! je kan een heel huis inrichten met spullen uit het vuilnis.

  5. @Sytske: heb het natuurlijk ook over laagbouw. 😉

Geef een reactie

