Zo hard lachen dat het pijn doet

Humor. Moeilijk, zo niet onmogelijk, uit te leggen. Persoonlijk, maar naar mijn idee onafhankelijk van tijd, plaats en geslacht van de kijker. Ik ga het dan ook niet uitleggen. Dit is een persoonlijk tip van mij. Hiervan lig ik schaterlachend over en onder de tafel: Comedians In Cars Drinking Coffee.

Jerry Seinfeld stapt in een oldtimer, met een andere comedian, rijdt een stukje, stopt bij een koffiebarretje en ze drinken koffie. That’s it. En het is geweldig (volgens mij dan hé).

Een paar weken geleden dronk Seinfeld zijn eerste bakkie koffie met Larry David, bedenker en producer van de serie Seinfeld. Deze week kwam de tweede aflevering online met Ricky Gervais, de Britse comedian. Alleen online te volgen op: comediansincarsgettingcoffee.com

 

 

Dit alles dankzij een tweet van Rob Captijn (@rcaptijn):
‘nieuwe vondst: Comedians in cars getting coffee. Seinfeld doet een bakkie met collega’s. Volgens mij net nieuw. comediansincarsgettingcoffee.com

Een geweldige tip.

Eén reactie

  1. Pingback: plog 12 januari 2014 | prikkeldaad

Geef een reactie

