moi today for one year [366] // #moitoday #selfportrait

Een jaar lang maakte ik elke dag een foto met Instagram. En vanwege het schrikkeljaar zijn dat nu 366 foto’s. 366 dagen geleden gewoon begonnen, zonder enig doel, tijdsduur of intentie. Omdat het kan. Na een week slechts één voorwaarde: ik ben zelf op een manier in beeld. Korte tijd later gevolgd door: de foto representeert (een deel van) mijn dag.

Geen idee nog welke koers ik verder ga volgen. Het is nooit mijn bedoeling geweest dit een jaar te doen, zoals de bekende foto-365-projecten op Flickr.com. Deze 366e dag is best bijzonder maar is niet in die zin een hoogte- of eindpunt.

Met Karin Ramaker ben ik nu aan het kijken of we een tentoonstelling kunnen samenstellen waarin we een combinatie gaan maken van #moitoday (klik ook hier als je alle #moitoday’s wil bekijken) en #hartopstraat.

 

#moitoday [366]
Vandaag voor het eerst direct vanochtend een foto gemaakt. Daarom deze keer een foto zonder Instagram-filter. Het is lang geleden dat ik zo ontspannen wakker werd.

  1. en is het jaar snel voorbij gegaan? 😉

  2. Pingback: #moitoday, het vervolg « prikkeldaad

  3. Geartsje Witteveen

    Leuk Sytske! En fijn dat je exposeert. We wensen je een fijne opening en veel belangstelling. Misschien dat we nog komen kijken maar dat beloof ik niet.
    Liefs, Sibbele en Geartsje

  4. Zoals ik al elders zei, kom ik snel langs voor een blik op #moitoday

Geef een reactie

