#moitoday, het vervolg

Een jaar lang. Elke dag maakte ik een zelfportret. Lang niet altijd een foto van mijn gezicht trouwens, vaak wel.

Nog geen idee wat dat jaar betekent. Het is tenslotte nooit de bedoeling geweest dit een jaar, of korter of langer te doen. Ik maak zelfportretten of moitoday’s zo lang ik het doe. Maar de 366e foto werd toch een breekpunt, een punt in de tijd. Een andere koers dus nu.

#moitoday [367]#moitoday [368]#moitoday [369]#moitoday [370]

  1. lijkt op mijn witproject (in een zelfde soort fase volgens mij:)
    http://www.flickr.com/photos/karinlikeslomo/2749523634/in/photostream/lightbox/ of
    project wit.
    ben benieuwd naar meer!

    • ik kijk nu door een stapel van jouw foto’s uit 2008 > weet niet zeker, maar denk dat ik je sinds dat jaar volg op Flickr. — vond dat je foto’s een soort lomo-street-punk sfeer hadden

      en grappig genoeg zie ik meer overeenkomsten in de zelfportret-serie.. blijkbaar hoort daar een tandenpoetsfoto bij!

Geef een reactie

