Ik kocht een versje van Lars

Eén euro! Voor een euro maakt Lars een versje voor je.

Ik zag gistermiddag een bericht op Twitter, over de website van Lars van der Werf: versjevooreeneuro.tumblr.com. Voor een euro maakt Lars binnen 24 uur een versje voor je. Dat versje staat voor 1 euro online, voor 5 euro zijn de analoog getypte woorden ook in de brievenbus te ontvangen.

Mooi! Ik wil wel een versje, voor de expositie, voor Karin! Zonder haar denk ik niet dat onze foto’s nu te zien zouden zijn. Voor de opening van onze expositie aanstaande vrijdag maakte Lars het volgende gedicht:

Versje voor een euro

 

versje voor een euro
prachtig in eenvoud, mooi uitgevoerd, oprecht en met liefde.
jij weet vast zelf ook wel een wat, een iets, een iemand die een versje verdient.
ik verwijs graag door naar >> versjevooreeneuro.tumblr.com

  1. liesbaas

    Wat tof zeg!!! Mooi versje, leuk idee!

  2. en met zorg gemaakt. dat is prachtig!

  3. Pingback: Te koop: versje voor een euro » fackeldeyfinds.

Geef een reactie

