Mijn moment 2012

Afbeelding

Elk jaar, en inmiddels zijn dat er al bijna tien, vraagt Henk-Jan Winkeldermaat aka Punkmedia aan mensen uit zijn omgeving om op te schrijven wat hun zakelijk en/of persoonlijk moment van het jaar was. Dit jaar werd ik voor het eerst ook hiervoor gevraagd.

En hoewel kerstdagen en oud & nieuw niet mijn favoriete dagen zijn wegens nostalgie, terugblikken en mijmeren was ik blij met zijn vraag en heb ik achterom gekeken naar 2012. Dit jaar was geen makkelijk jaar. Dit jaar gebeurde er uiterlijk niet veel, maar lag er veel overhoop. Dit jaar exposeerde ik mijn fotoserie #moitoday. En dat is Mijn Moment 2012. Lees hier het hele verhaal.

Meer dan honderd mensen beschreven dit jaar hun, soms zeer persoonlijke, momenten.
Hier vind je de hele serie Mijn Moment: www.mijnmoment.com

Eén reactie

  1. liesbaas

    Het was dan ook een prachtig moment!!
    En het hele verhaal erg mooi!!

Geef een reactie

