Een blij bord

Een blij bord. Op een dag dat mooie witte vlokken weer neerdwarrelen. Het wordt wat duister in huis en ik steek het snoer met kerstlampjes in het stopcontact. Geen somberte hier vandaag, deze dag kan wel een blij bord gebruiken.

Gekregen van Jacqueline omdat ik niet wist wat een Frühstückbrettchen was en zij houdt van woord en beeld samenvoegen.

Frühstückbrettchen

Ha, en ik bedenk mij werkelijk nu pas dat die sneeuwvlokken buiten nu ook op mijn Brettchen liggen!

Geef een reactie

