Een hondje dat Muffin heet en ik blog, jij blogt, wij bloggen

Afbeelding

Muffin. Goeie naam voor een hondje, een klein hondje. Zeker als dat hondje rondloopt in een gezellige tearoom. Muffin, hier komen! …. Personeel denkt vast dat die mevrouw nog wat wil bestellen.

Maar allez! Dat hondje heeft niets te maken met onderstaande. Behalve dat hij rondliep terwijl ik een paar weken geleden met Karin Ramaker bezig was mijn correcties met haar door te nemen van haar nieuwste boek; een ebook over bloggen.

Voor mij een leuke klus, vast lezen wat zij geschreven heeft. En daar punten, komma’s en schrijffouten uithalen. En voor mij soms ook lastig. Ik ben het niet altijd eens met de tekst. Of zou het zelf anders opschrijven. Maar dat is Karin. Dat is wat Karin, Karin maakt, dus dat moet je laten staan.

Vandaag zie ik dat zij het ‘theme’ (de vorm, de opmaak) van haar blog gewijzigd heeft. Eenvoudiger, helder. Waarschijnlijk paste haar oude opmaak (die niet eens zo lang in de lucht is geweest als ik het mij goed herinner) haar niet meer. Dit is ook waar zij over schrijft in haar ebook. Doen wat bij je past.

En omdat Karin een uitgesproken persoon is. Met een mening en de neiging om daar consequenties aan te verbinden, gooit zij de boel om vandaag. En… schreef zij ook direct een paar vette blogs, die binnenkomen, direct zijn, raken. Mij in ieder geval wel!

Zie hier >>> over rouwen

En deze…………….. over stilte

En uiteraard deze >>>> over schrijven!

  1. soms vind je dat dingen moeten omdat belangen gelden waarvan je denkt dat ze ontzettend belangrijk zijn. het zorgt voor benauwdheid en voelt als nauw zittende kleding. dus wat doe je dan? weer die te kleine, strakke jas aan doen?

  2. Pingback: Und ich bin gar nicht traurig. | MET-K.COM

  3. Dank! Je verwijzing naar “Leegte van rouw” heeft me nog een foto opgeleverd. Zal vanavond nog moeilijk kiezen worden, welke te plaatsen. #leegte #synchroonkijken #dag5

  4. Pingback: Wennen aan m’n nieuwe jas | prikkeldaad

Geef een reactie

