On the Road

20130512-091622.jpg

Vandaag ben ik onderweg. Treinen zonder doel, maar wel met een bestemming. Maastricht denk ik.

Ik las vanochtend in bed een blog van Cor Noltee, over tijd creëren en plannen uitvoeren. Of ging het ergens anders over? Ben niet zeker. Doet er ook niet toe. Ik deed vanochtend half wat hij zei dat ik dacht dat hij schreef. <hier schreef hij over>

Een uur eerder naar bed (dat deed ik dus duidelijk niet, ik ging vannacht na 2 uur pas slapen). En een uur eerder op, dat deed ik wel. Vroeg voor een zondag want ik zit al voor 9 uur in de trein.

Een aanrader hoor. Zondagochtend vroeg door je stad fietsen. Het licht door de kastanjebladeren langs de Kortenaerkade. De koffielucht als ik over het Noordeinde fiets. Zoek je een plek voor een vroeg en heerlijk bakkie? > Lola bikes & coffee halverwege het Noordeinde in Den Haag. Ik slinger breed over de weg want het is stil op een enkele wandelaar na. De grote fontein in het Hofvijver, drie keer links-rechts. Station. Geen tijd meer om een koffie te halen, helaas. Maar trein gehaald.

NB: ik plak nu net nog wat linkjes onder de tekst en denk… die titel, slaat nergens op.
‘On the road’… pfffft, moest zeker een Kerouac-achtige vrijheid suggereren.

… On Rails!

Geef een reactie

