De beste ideeën in een laatje

Bijna. Bijna ging deze tekst ook een laatje in. In een Googledoc dat ik Bloginspiratie heb genoemd. De tekst zou gaan over een idee dat je hebt, een idee dat in je gedachten schiet. Dat écht is, spontaan. En dat dat leuk zou zijn om over te schrijven, over dat als je plotseling een idee hebt dat je dat dan ook direct in een blog zou moeten stoppen.

En bijna schreef ik dat idee over een idee in een
document met ideeën.

 

Ideeën in laatjes hebben echter de neiging daar niet meer uit te komen. Denk dat ik al een tijdje niet aan het opletten ben. Op mijzelf bedoel ik dan. Dat document begon ik ooit om te kijken of ik überhaupt wel genoeg bloginspiratie had. Duidelijk iets waar ik aan twijfelde. Ik kan je vertellen…. dat document barst uit zijn voegen inmiddels, het automatisch opslaan begint steeds meer tijd te vragen, zo erg uit zijn voegen is het aan het barsten.

Doe daar eens wat mee!
(zei ik streng tegen mijzelf)

 

nee nee brievenbus

Geef een reactie

