Regen ruiken

Regen op het raam

 

Regen. Sluit ramen en deuren. Voordat u dat doet graag even uw neus buiten steken.
Wist je dat? Regen ruikt zo lekker!

Ben een vreemde wat weer betreft geloof ik.

– Ik vind regen niet zo erg (vooral niet op de terugweg naar huis, maar dat is een ander verhaal)

– Bij plotselinge drukverschillen, zeker als deze omlaag vallen, voel ik heerlijke onrust in de lucht

– Boven 21-22 graden begin ik het wat mínder aangenaam te vinden

– Ik hou van onweer en gierende wind en regen

Maar verder ben ik net als jij. Constante warmte, constante regenbuien, constante kou, allemaal minder.
Het weer in Nederland echter, met constante afwisseling, daar hou ik van!

 

  1. Of de verlossende regenbui na een drukkend hete dag…. Heerlijk…

  2. ik hou ook van onze afwisseling, ik zou doodgaan van verveling als ik in een land zonder seizoenen zou leven.

Geef een reactie

