Durf

Op pad vanavond. Met zijn drieën naar De Parade in het Westbroekpark. En eten. Kluiven aan kip en poffertjes bakken. Naar theater. En bijpraten. Zou het zomaar meer dan twee maanden geleden zijn dat ik ze zag en sprak? Te lang geleden.

Wat ik de laatste tijd voel en ervaar en leer. Wat ik zelf vanavond daarover vertel – Eén ding blijft bovendrijven in gedachten. Durf.

Denken, ervaren, voelen, doen… maar vooral durf. Met de borst vooruit durven, het erop wagen. Mens durf te leven. En dan gezongen door die zangeres met durf. Die dit met zoveel overtuiging en levenskracht staat te zingen. Wende: “Mens durf te leven!”

  1. Zeggen hoe je ervoor staat, heel eerlijk en dus hebben besloten dat t ff niet uitmaakt wat de wereld daar van vindt. Dàt zag ik. En ik vond er niet zoveel van. Want je was duidelijk: dit is nu mijn pad. Dat vraagt durf, lef. Complimenten!

  2. De versie van Ramses Shaffy is ook erg mooi. http://youtu.be/Ynkxh80UlEI

Geef een reactie

