Zo graag niet willen slapen

Zo moe zijn, en zo graag niet willen slapen.
Omdat ik níet wil dat de dag voorbij is. Niet dat de week voorbij is.

Deze keer juist vanwege alles dat goed gaat. En dus wil ik vasthouden, bijna letterlijk… in mijn handen en hoofd vasthouden. In mijn hoofd dwaal ik rond, wijs aan en benoem wat dat is.

20130818-012110.jpg

//
—- wolken en de kleuren zien — advies wat eindelijk landt en tot mij doordringt —— spieren die spannen — adem —— De Volgorde der Dingen ——– taart eten in goed gezelschap ————- samenwerken en hard doorwerken — besef dat ik nog weet hoe —– en bovenal liefde en aandacht.

///

  1. NB. volgens mij is mijn lijst met blogonderwerpen voor deze week wel duidelijk….
    advies krijgen, de Volgorde der Dingen en liefde.

    Over taart blog ik vandaag 🙂

  2. Pingback: Achterwaarts zwaaien | prikkeldaad

Geef een reactie

