Blogje om

Mijn stemming schoof vandaag langzaam richting nulpunt. Ongrijpbaar en frustrerend. Einde van de middag vond ik mijn schoenen weer en ging een blokje om. Een wandeling langs een rariteitenkabinet van beelden.

zondagochtendlicht straatmeubilair – – baksteenreliëf klaterrondje
gezwam (Carnegielaan) – — lindeblaadjesjuweel —- Couperusduin (architectuur uit ’75) —- stadskabouter (gewoon binnen roken) —— monument (Nassauplein) —- fietspompzuillove life (ai, ik doe mijn best)

 

Blogje om - zondagochtendlichtBlogje om - straatmeubilairBlogje om - reliëfBlogje om - klaterrondjeBlogje om - gezwamBlogje om - LindeblaadjesBlogje om - kastanjeBlogje om - CouperusduinBlogje om - stadskabouterBlogje om - monumentBlogje om - fietspompBlogje om - sticker Love Life

 

En op de terugweg langs de net geopende Friese ambassade aan de Sophialaan in Den Haag. Geopend in het kader van het Prinsjesfestival. Aanstaande vrijdag wordt hier de culinaire markt Smûk en Smikkel gehouden, allen welkom, ik ben er in ieder geval!

Blogje om - Fryslan, Friese ambassadeBlogje om - Fryslan, Friese vlag

 

Geef een reactie

