Harde hazelnoot

Harde noten

Harde hazelnoten. Wilde hazelnoten van de Turkse hazelaar. Ik kan ze niet aanraden. Maar het was leuk, ze verzamelen van de straat, drogen, het groen eraf peuteren en pellen, drogen en vanochtend dus… kraken. Gelukkig waren er niet al teveel zonder inhoud.. maar de hoeveelheid werk weegt nauwelijks op tegen de paar euro die iets meer dan een ons hazelnoten zal kosten.

Het was vanochtend de ideale activiteit. Harde noten kraken. Als het mij vandaag niet lukt wat figuurlijke noten te kraken, dan tenminste de letterlijke.

Go nuts.

  1. ik ging naar de kapper. jouw kapper. en heb me vermaakt.

  2. En toch ziet het er erg smakelijk uit. Ik heb hier nog een bak met echte hazelnoten van de gewone hazelaar, die mag je ook eens kraken.

Geef een reactie

