als…. het nu eens droog werd.

zwart-wit regen

als ik nu eens zeg wat ik wil gaan doen.

als ik nu eens doe wat ik zeg dat ik ga doen.

als ik nu niet denk maar gewoon wat ging doen.

als ik nu eens zeg wat ik doe wanneer ik het doe.

als wat in mijn hoofd zat nu eens uit mijn handen zou komen.

als wat ik deed, niets, nu eens niet deed,

maar ging doen wat ik van plan was te gaan doen.

//

Als. Wat als het nu eens droog werd buiten.

Dan kon ik wat doen.
Sporten. Of een regenpak kopen.

 

//

//

NB. ondanks nat en grijs, toch een dag in goede stemming.

als het lijkt alsof er niets gebeurt, en ondertussen schrijf ik dan een blog.

Eén reactie

  1. age r.

    het beste wat ik sinds tijden heb gelezen en gezien

Geef een reactie

