Mijn hoofd zit vol en niets komt eruit

20131213-170300.jpg
Bomvol, dat hoofd van mij. Ideaal moment om allerlei gedachten en inzichten op papier te zetten. Of in een blog te gieten. Ik maak mee. Ik zie. Ik voel…. van alles.

En leeg. Leeg ben ik ook. Niets is zwart-wit, alles grijs. En tegelijkertijd is er veel zwart en veel wit. Bomvol en grote leegte. Af en toe blij, en ook bodemloos voelend verdriet. Het gaat wel lukken, én ik heb geen idee waar ik heenga.

Dat dus. Allemaal in mijn hoofd, en het komt er maar moeizaam uit.

/
//
////

Oh ja, wist ik dat niet al? Dat ik dan niet mijn hoofd moet gebruiken. Maar mijn handen.

  1. gebruik je hoofd om nuchter te zijn. …

Geef een reactie

