Mijn moment 2013

Vorig jaar schreef ik mee aan Mijn Moment 2012. Een moment aan het eind van het jaar, stilstaan bij hoog- en dieptepunten van een jaar, persoonlijk en/of zakelijk.
Dit afgelopen jaar dacht ik daar af en toe aan. Is dít een ‘mijn moment’? Is dit belangrijk, betekenisvol, langer houdbaar dan die ene seconde of dag?

Mijn Moment 2013 - Foto Sytske Roskam moitoday

Henk-Jan Winkeldermaat, alias Punkmedia, vroeg voor de tiende keer mensen uit zijn netwerk om hun moment van het jaar te beschrijven. Deze blogs verzamelt hij op mijnmoment.com. Meer dan 150 mensen deelden dit jaar hun verhaal, een groeiend netwerk van inmiddels 228 bloggers en nieuwe plannen voor Mijn Moment in de maak voor 2014.

Lees de verhalen. Hier vind je ze: www.mijnmoment.com
Mijn verhaal van 2013 kan je hier vinden: Mijn Moment van 2013.

Mijn Moment.
Een oprecht, persoonlijk en prachtig podium.

Eén reactie

  1. sytskeroskam

    NB. Alle Momenten werden op mijnmoment.com geplaatst, ieder uur of half uur vanaf Tweede Kerstdag tot Oudjaarsavond. En omdat ik afgelopen week aan boord was nu dus nog wat verlaat bovenstaand blog hierover. Inmiddels kreeg ik de liefste en zeer mooie reacties via mijnmoment.com, direct message, Facebook en Twitter.

Geef een reactie

