Ik heb lef

‘Als ik lef zou hebben, dan zou ik …’ Beantwoord die vraag maar eens.
Voor het gemak ga ik er dan maar vanuit dat ik lef héb. Ik wil lef hebben, om….

20140107-223510.jpg
– een volgende expositie te organiseren rond mijn moitoday’s. Oktober 2012 deed ik dat voor het eerst. In 2014 wil ik een selectie tonen van afdrukken van zwart-wit foto’s.

– te varen als maat op een charterschip op Waddenzee of IJsselmeer.

– alle blogs die nu in concept in mijn CMS staan te publiceren of weg te gooien binnen nu en twee maanden.

– meer te fotograferen, een cursus te volgen, een camera te kopen, iets meer met fotografie en beelden te doen dan ik tot nu toe deed.

//

Dit blog is onderdeel van de cursus Hardop Dromen van Sonja Broekhuizen.
Meer hierover: Hardop Dromen.

Geef een reactie

