plog 13 januari 2014

In navolging van Martine (10e.nl) plaatste ik gisteren een plog, een photo-log. Vandaag mijn hoofd er niet helemaal bij. Aantal plog-momenten gemist. Toch een verslag van de dag.

Mijn plog van maandag 13 januari 2014.

plog 20140113 trapgat
Rustig opstaan, ontbijt en daarna de trap afdalen, naar buiten!

IMG_0080
Fietsenrek is ook niet meer wat het geweest, wat hangt mijn fiets er zielig bij.

IMG_0081
Op weg naar de sportschool, waar ik dan dus vergat een foto te maken. Gezelligheid, leut en een strakke tijd neerzetten voor de WOW, workout of the week.

IMG_0082
Even snel wat mail lezen en agenda bijwerken. En de tafel mag ook wel eens opgeruimd (leuk voor later deze week).

IMG_0086
Na sporten, thuis lunchen en een afspraak in Scheveningen ben ik helegaar leeg. Ausgepoeft.

IMG_0083
Een rondje door boekhandel Paagman. Onzinkrukje, gebreide boomstam.

IMG_0085
Bladeren door mooie boeken. Zo wil ik wel oud worden, met liefde.

IMG_0087
Koffie! Hoog nodig. Bij Paagman/Kicking Horse dus koffie drinken, wifi, kranten lezen, hoofd legen en gedachten op een rij zetten.

IMG_0088
Avond met Maup, een goed gesprek en smakelijk avondmaal (allemaal niet op foto). Bij uitzwaaien hang ik even uit het raam. Turen naar de maan en Jupiter.

Geef een reactie

