plog 15 januari 2014

Vandaag. De gewone huishoudelijke taken zijn nog steeds bijzonder. Gek. Niet omdat ik ze graag doe, in tegendeel. Zie het vooral als een noodzakelijk kwaad. Dat ik aan het eind van de dag kan terugkijken en zie wat ik allemaal gedaan heb, nog steeds voelt dat niet normaal (zie mijn blog daarover). Deze keer vooral omdat ik naast wat noodzakelijk is, ook nog meer deed. Schrijven, een afspraak buiten de deur, sporten, en een goed gesprek voeren.

Onderstaand mijn plog, aka photolog, van woensdag 15 januari 2014.

Mijn dag start met bezoek aan diëtist. Paar kilo erbij de afgelopen twee maanden, begrijpelijk, maar niet wat ik wil. Dus plannetje gemaakt wat we daaraan gaan doen. Ik voel mij goed vandaag, dus geen zin dat dit verder invloed heeft op mijn stemming de rest van de dag.

plog 20140115 bloggen
Thuis achter computer en omdat uploaden gisteren niet lukte, nu nog mijn plog van gisteren gemaakt.

plog 20140115 sportschoolplog 20140115 WOW
Eind van de ochtend richting sportschool. Lijf voelt goed vandaag, dus fanatiek uurtje sporten en proberen mijn WOW-tijd te verbeteren. WOW = workout of the week, de tijd vandaag was 4.27 minuut.

plog 20140115 posthoornplog 20140115 salade
Terug thuis lunchen met een salade van kikkerwten, wortel, bietjes, lenteuitje en verse munt. Smakelijk. Ondertussen krantje lezen, o.a. over Haagse broedplaatsen.

plog 20140115 wasmachineplog 20140115 wasrek
Vlijtig twee grote wassen draaien en ophangen.

plog 20140115 moiplog 20140115 moi
En toen plotseling toch enorm moe. Doe ik niet vaak, maar besloot vandaag gewoon even een uurtje in bed te gaan liggen. Goed besluit.

plog 20140115 courgetteplog 20140115 pasta
Koken. Bordje met weinig pasta, een runderworstje en veel courgette, paprika, wat ui en verse munt.

plog 20140115 afwasplog 20140115 glasbak
Zelfs nog energie om direct afwas te doen en glas voor de glasbak vast klaar te zetten voor morgen.

plog 20140115 dwdd
Onderuit op de bank, kopje thee onder handbereik. Online de uitzending van DWDD terugkijken. Lang niet gezien, en valt deze keer niet tegen. Onder andere een set prachtige dames die kunnen zingen! Berget Lewis die ik wel ken, en twee dames die ik niet eerder gezien of gehoord heb: Shirma Rouse en Leona Philippo (voor item klik hier!)
//
In navolging van Martine (10e.nl) plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

Eén reactie

  1. age r.

    Dit smaakt naar meer.

Geef een reactie

