plog 22 januari 2014

Woensdag is de honderdste geboortedag van mijn Beppe, geboren in 1914 en een paar jaar geleden in 2010 overleden. Woensdag is ook een gewone woensdag, mit Frühstück und so weiter. Sporten, een mooie tijd voor de WOW neergezet en ook nog een groepstraining. Ik voorspel morgen spierpijn in mijn bovenbenen. // En voor wie het gemist heeft: dinsdag dronk ik koffie met Jos, hij maakte dinsdag geen plog, maar een FastMovieLog.

Onderstaand mijn plog van woensdag 22 januari 2014.

plog 20140122 fietsenplog 20140122 lunch
Na sporten spotte ik een ghostbike… to fietspad or not to fietspad. Thuisgekomen was het tijd om te lunchen, dus sla, wortel, paprika, olijven en kipfilet, salade galore.

plog 20140122 moiplog 20140122 afwas
Mijn aftersporthoofd. En ja, na de lunch deed ik direct de afwas.

plog 20140122 koffieplog 20140122 kokos
In de middag vond ik nog tijd voor bijvullen. De koffie werd bijgevuld. En de grote zak kokos die ik gisteren in de toko haalde paste helaas niet in zijn geheel in de pot.

plog 20140122 moi
Aftersportdouchen in de middag. Mijn dag verloopt rommelig. En moi is redelijk vrolijk, wel af en toe moe.

plog 20140122 parapluplog 20140122 plein
Reedsch eind van de middag en langzaam begonnen met motten. Paraplu bij mij gestoken en een blokje om door de buurt. // Mijn mooie pleintje is helaas verlelijkt door deze plaquettes. Wie heeft hier ooit uit de fonteinen gedronken?!

plog 20140122 winkelplog 20140122 winkel
Veranderingen in de Piet Heinstraat. Sommige zaakjes al maanden open, maar ik let soms niet op. Dus: Junk Food (open sinds 19 januari! zie www.junkfoodkitchen.com), Nonna Anna (geen website, maar Italiaans eten en afhaal dus) en Wauw (zie www.wauw.nu).

plog 20140122 winkelplog 20140122 winkel
Wauw (Wild And Unique Wharehouse) zit er al een tijdje, op hun stoep staat vaak een lessenaar met een ouderwetse typemachine waar je liefdesbrieven kan tikken. Het is een allegaartje, een vrolijke positieve chaos binnen (ook omdat de eigenaresse net de boel wat aan het ombouwen was binnen). Ze verkopen plantjes, sieraden en curiosa, een mix van wat ze zelf verzamelen plus, en dat is erg leuk, wat verschillende mensen in de buurt maken en op deze manier verkopen.

plog 20140122 posterplog 20140122 poster
Afbuigen richting supermarkt, een poster aan de overkant van de straat met Verboden Humor! Ha, oversteken en even lezen.

plog 20140122 supermarktplog 20140122 maup
Supermarktkeuzemoment: rijst, rijst, rijst, rijst en rijst. Aha. Ik voedde mijzelf en Maup met een gezonde maaltijd waarna hij in de nacht verdween met zijn motregenhoofddeksel (iets voor Happy Cap Friday lijkt mij, mét Nike-swoosh).

//

In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

  1. age r.

    WOW
    Wij lazen je blogs en zagen je plogs.
    Zie 17 januari.
    Geniet van ghostbikes en goede geesten.

Geef een reactie

