plog 27 januari 2014

Afgelopen weken wisselt mijn gevoel over mijn dagen erg. Het effect van het slikken van schildklierhormonen wordt langzaam duidelijker. Het tempo waarmee mijn energieniveau, concentratie en stemming verbeteren is traag en daardoor soms moeilijk te constateren. Alle factoren zijn namelijk subjectief en niet precies meetbaar. Een proces waar ik vooral vertrouwen in wil blijven houden. Stappen die helpen moet ik vooral volhouden, sporten, gezond eten, goed slapen, gesprekken bij een psycholoog. Lastig is dat ik afgelopen weken vrij slecht, of eigenlijk vooral laat, slaap. Zal ik daar eens een thema van maken, op tijd naar bed deze week?

Onderstaand mijn plog van maandag 27 januari 2014.

plog 20140127 moiplog 20140127 moi
Net wakker (links), uurtje wakker (rechts). Met beide keren een nogal twijfelachtige grimlach. Ik weet het nog niet met vandaag.

plog 20140127 moiplog 20140127 fietsen
Hoppa! Richting sportschool. Zie je mijn frons mooi afsteken tegen die best wel blauwe lucht? Fiets uit de stapel grijpen en trappen.

IMG_1556IMG_1557
Stukkie fietsen voelt prima. Stemming verbetert en fijn gesport. Daarna: lunch. Iets met ijsbergsla, komkommer, wortel, olijven en een gekookt ei.

plog 20140127 nagelplog 20140127 wachtkamer
Nagel gescheurd. Niet gegild (uiteraard niet). Wachtkamer psych.

IMG_1560IMG_1562
Wederom fietsen (gelukkig weer droog). Bezoekje aan Hema. Today i feel STRONG BRAVE and COOL. Zeker.

plog 20140127 boekenIMG_1566
Ik wandel door Paagman, top boekhandel. Mit Kaffee und bananencake. Dik uur typen en gedachten op een rij. Vier blogideeën genoteerd en mailbox geleegd.

IMG_1567IMG_1568
Op huis aan. Zo kijk ik daarbij, in zestienvoud.

IMG_1569IMG_1570
Broccoli, met gehakt, ui en boekweit. Tevens een mango geslacht. De energie voor vandaag lijkt op. Ik deed een poging tot het volgen van Blogpraat. Het onderwerp is interessant, over bloggen en journalistiek, maar niet te volgen voor mij. Ik plog nog… kost toch ook nog steeds meer dan een uur. En zwaai af, tot morgen!

Verwachte ETA in bed: 22.30 uur.

//

In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

Eén reactie

  1. Wow, die zestienvoud foto is echt super!

Geef een reactie

