3 februari 2014 plog [23]

Zoals mijn maandagen zijn. ’s Ochtends sporten, ’s middags een afspraak. Deze keer voorafgegaan door wakker worden naast geliefde en afgesloten door goede gesprekken.

Onderstaand mijn plog van maandag 3 februari 2014.

IMG_2550IMG_2551
Ochtendgloren. Gebakken ei op brood. Hij zegt dat dit een blaffende hond is, met een duif in zijn nek.
Ik zeg ‘hap!’

IMG_2553IMG_2552
Fietsen, in gedachten. Goede gedachten.

IMG_2555IMG_2556
Sportschool: de WOW, workout of the week, is een goeie uitdaging aan het begin van de week. Bij de koffiekopjes kies ik altijd ‘mijn kleur van de dag’!

IMG_2557IMG_2558
Enigszins in shock: Philip Seymour Hoffman overleden. Dat nieuws heb ik gisteren gemist en lees het nu in de krant. Zonder twijfel een geweldige acteur. // Alles onder de kurk… wat heeft de drankhandel in mijn straat altijd prachtige etalages.

IMG_2560IMG_2561
Ik slacht een mango. Erbij: sla, tomaat, vis. Lunchen en ondertussen de journaaluitzending van zondag bekijken op Uitzending Gemist.

IMG_2562IMG_2564
Middag: op en neer naar afspraak in Scheveningen. Daarna: koffie bij Crunch. En de kranten.

IMG_2565IMG_2566
Het begin van de avond is blauw. Mijn avond: bellen, pompoensoep maken, bellen, soep eten, plog van gisteren schrijven, bellen, nog een plog. Deze. Klaar. En nu heel snel gaan slapen.

ETA in bed: … ik gok voor 01.00 uur.

//

In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

Geef een reactie

