6 februari 2014 plog [26]

Vandaag is rond. Dat blijkt al na een paar foto’s. Op tijd in bed liggen lijkt nog steeds een illusie. Gisteravond ergens na 3 uur pas. We houden vol, de wallen worden helaas alleen maar erger.

Onderstaand mijn plog van donderdag 6 februari 2014.

IMG_3085IMG_3086
Bevroren sneetjes op de kachel, koffie erbij en na ontbijt richting sportschool. Het groene monster heeft goed geslapen, met het stuur naast een lieve beer die vannacht buiten bleef.

IMG_3088IMG_3089
Tussen het passeren van deze kabouterwoning en de volgende foto…… kwam ik eigenlijk te laat bij de sportschool. Ik wilde al afhaken, maar terwijl Nanda wat administratie deed kon ik toch in zo’n drie kwartier fanatiek mijn rondje afmaken. Top! Bij thuiskomst op de mat: post van Mevrouw de Aankoopmakelaar. Ken ik via Twitter en Twaartup. Ben zelf niet op zoek, maar als je nog een goede makelaar zoekt, bel Esther!

IMG_3090IMG_3091
Ik breek een ei. Kluts met havermout en wat appelmoes, nog niet smakelijk.

IMG_3092IMG_3093
Eén, twee, drie. Wentelen. Klaar.

IMG_3094IMG_3095
Creatief met fruit. Peer deze keer.

IMG_3096plog 20140206 koffie
Koffie met melk… geur van gekookte melk doet mij altijd aan mijn beppe denken. Melk voor de pap stond op de kachel warm te worden of werd op petroleumstel in de keuken gekookt.

plog 20140206 dakenplog 20140206 tulp
Mmmmm, experiment. Ondertussen regent het. Tulpen bloeien.

plog 20140206 couscousplog 20140206 eten
Het plan is op tijd naar bed, dus ook op tijd eten. Couscous, gehakt en spinazie.

plog 20140206 glasplog 20140206 stoplicht
Relaxte spijkerbroek, nog steeds… maar passen doet ie niet meer. Kan een glaasje water tussen buik en broek. Nu opschieten. Had in nieuwsbrief Paagman al gelezen over boekpresentatie, maar door een tweet van Marieke denk ik er net op tijd aan. Op de fiets richting Scheveningen. Stoplicht en wachten in de regen….

plog 20140206 bram bakkerplog 20140206 moi
Bram Bakker, typische alfaman, praat graag en veel. Af en toe wat te strakke uitspraken, maar verder een goed verhaal. // Haha, een mens in al zijn schakeringen. In dit geval mijn #moitoday.

plog 20140206 wielenplog 20140206 zwerfie
Thuis parkeer ik de groene bolide weer naast de vaste roze verkering, wiel aan wiel. Nog even iets uit de goot vissen: een frisdrankblikje. Las vandaag bij NatasjaO dat we dit een #zwerfie mogen noemen. Elke dag iets van zwerfafval opruimen, ik vind het een goed plan.

ETA in bed vandaag: *zeg dit nu heel streng tegen mijzelf* …. 23.15 uur in bed en slapen!

//

In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

  1. liesbaas

    Slaap lekker liefje!! Geniet van je plogjes :-*

  2. Pingback: Wat nou belastbaarheid » Leven & werken met borderline: Dit is Marsmania

Geef een reactie

