8 februari 2014 plog [28]

Al 28 dagen aan het ploggen, elke dag een fotoverslag. Alle dagen bloggen heb ik eerder geprobeerd, niet helemaal gelukt. Wat dat betreft ben ik verbaasd, dat ik dus al vier weken elke dag plog/blog. Vandaag op een rijtje gezet wat dat ploggen nu zoal brengt. Morgen meer daarover.

Onderstaand mijn plog van zaterdag 8 februari 2014.

IMG_3217IMG_3218
Na laat ontbijt de deur uit richting sportschool. Groene bolide is veilig onder deze waakzame blik. Ik ben daarna onvoorzichtig, dwars over een zebra en niet op witte stukken! (ik wist dat niet, maar lees in plogs van @Puur/Annamaria over de noodzaak alleen op de witte strepen te staan).

IMG_3219IMG_3220
‘Kouwe klauwe’ zeggen ze dan in Den Haag. En koud zijn ze. Opwarmen op mijn sportschool ClubVit. Vandaag zoals altijd weer fijn.

IMG_3221IMG_3222
Daarna boodschappen doen. Koop tomaten! Als je van hem/haar houdt. Blijven die tomaatjes wel 6 dagen goed? Daarna naar boven rollen en afrekenen.

IMG_3223IMG_3224
Ontlezing, tijdschriften niet meer van deze tijd… Ik weet het niet hoor. Betrap toch net weer drie lezers van de toekomst! Buiten mag ik achter mijn zelf gecreeërde #zwerfie aan. Snel mijn eigen troep opgeruimd.

IMG_3225IMG_3242
Om de hoek een echte #zwerfie opgeraapt en in de prullenbak gegooid die ernaast stond. Bij thuiskomst zie ik nieuwe klanten voor de recycling. De een zijn afval is de ander zijn straatvondst.

IMG_3227IMG_3243
Lunch: havermout-kokospannenkoeken. Verder vandaag zaterdagse dingen: zoals aantekeningen maken voor een blogpost (peinzend), boodschappen (handig), was draaien (nodig), bellen (ook nodig), koken (smakelijk) en de afwas. Af en toe uit het raam gekeken. Ik hou van de mooie wolkenluchten boven de daken.

IMG_3244IMG_3245

Vanmiddag schreef ik een blog over de #zwerfie: Verbeter de wereld, begin zelf. Ondertussen luisterde ik een uur lang naar Gregory Porter, goeie muziek om mij bij te concentreren.

Gisteren lag ik enigszins op tijd in bed, duurde wel nog minstens uur voor ik sliep. Daarna genoeg uren gemaakt, inclusief vreemde dromen.
Online vandaag uit om 22.00 uur. ETA in bed: 23.00 uur.

//

In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

Geef een reactie

