11 februari 2014 plog [31]

Vandaag is er weinig. Gisteren ook, maar genoeg om mij vandaag leeg achter te laten. Bij wakker worden weet ik het niet… voelt dit als een goede of een slechte dag? Ik laat weinig gedachten toe… er is weinig. Verder vergat ik dat ik dan ook mijn eigen verwachtingen moet loslaten.

Onderstaand mijn plog van dinsdag 11 februari 2014.

IMG_3449 IMG_3450
De muesli moet het vandaag met slechts een restje biogarde doen. Achter computer kijken naar 500 meter Olympisch schaatsen. Lunch is salade, én crackers met humus met biet, mooi roze.

IMG_3451 IMG_3452
Blauwe dinsdag, naar buiten kijken.

Ik luister naar Stromae, Te Quiero

Wanneer was dat omslagpunt? Vanochtend leek nog neutraal, maar nee, vandaag voelt niet ok.

IMG_3453 IMG_3454
Ah oui, ik ging sporten, dat wel. WOW-tijd met 11 seconden verbeterd.

IMG_3455 IMG_3461
Een Royal Red #Zwerfie, hoppa in de prullenbak. Ergens thuis na achten, snel nog wat eten.. en warme appelmoes rond laten draaien in de magnetron. Spannender kunnen we het niet maken.

Geen ETA in bed. Nu naar bed.

//

In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

Eén reactie

  1. liesbaas

    Hier vandaag ook een off day…man I would love to have a day off of off days 😉

Geef een reactie

