13 februari 2014 plog [33]

En toen vandaag. Vorige week werd ik wakker met bijna iedere dag een pijnlijk lijf. Dat is moeizaam opstaan. Deze week voelt opstaan beter, maar zelfde twijfel over hoe de dag gaat verlopen. Hoe de dag verloopt, hoe ik mij voel… het valt tegen.

Onderstaand mijn plog van donderdag 13 februari 2014.

IMG_3588 IMG_3589
Einde ochtend naar buiten glippen op weg naar sportschool. Mijn groene bolide werd vannacht stevig in zijn zadel geprikt door opdringerig type. Roze, gesponsord, wel een sportief type. Na sporten deed ik een #zwerfie, hoppa in de prullenbak.

IMG_3590 IMG_3592
Thuis snel naast mijn roze verkering aan het rek geschoven. Wat passen onze zadels goed bij elkaar vind je niet? Ik een racezadel, zij een ‘Catch It’ achterop. Thuis heel snel een banaan gegeten, ernstig energietekort. Olympische Spelen op laptop kijken, ondertussen een salade met sla, tomaat, black eye bonen en makreel gegeten.

IMG_3593 IMG_3594
In de sportschool vanochtend de vraag hoe het met mij ging… ‘Ik weet het nog niet’, zei ik. En direct wist ik het wel. Geen goeie dag. Wel fijn gesport, maar er is niet genoeg van mij om uit te smeren over deze dag.

ETA in bed: ik mag hopen vroeg.

//

In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

Eén reactie

  1. liesbaas

    Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Dikke kus op je snuit!!

Geef een reactie

