17 februari 2014 plog [37]

Okay, het is okay…. en ook niet okay. Onrust in rust. Het is mooi weer en goed wakker worden. Het is praten en nadenken. En zoeken en ploegen, door mijn hoofd. Op zoek naar rust en accepteren. Een compacte dag, in relatieve rust.

Onderstaand mijn plog van maandag 17 februari 2014.

IMG_4117 IMG_4118
Fiets uit het rek getrokken. Sportschool, mijn best gedaan.

IMG_4119 IMG_4120
Lekker licht buiten. Fietschaos, roze verkering is onderuit gegaan en hangt.

IMG_4121 IMG_4122
Lunch is boterhammen vandaag, dit op mijn bord x 2.

IMG_4123 IMG_4126
’s Middags wachten, niet lang gelukkig. Na mijn afspraak kranten en schrijven, met koffie.

IMG_4125 IMG_4127
Deze windowcat heeft het wel bekeken. Avond: filmpje, foto’s selecteren, bewerken, ploggen en koken, iets met mungbonen en een berg groenten.

//

In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

Geef een reactie

