24 februari 2014 plog [44]

Eindelijk weer een plog op de dag zelf. Inhalen van zo’n vijf dagen niet ploggen lukte vanmiddag niet. Maar ja, de foto’s zijn er, dus wie weet morgen. Vandaag gelukt mijzelf een paar keer aan te zwengelen, misschien mag ik tevreden zijn.

Onderstaand mijn plog van maandag 24 februari 2014.

IMG_4797 IMG_4799
Op zoek naar een nieuwe verkering? Mijn roze fietsbuurvrouw al paar dagen niet gezien. Misschien dan deze met degelijke fietslamp. Einde ochtend eindelijk in de benen en op fiets heen en terug naar sportschool. Mijzelf uitgeleefd op de workout of the week en mooie tijd neergezet, later deze week nog verbeteren! Daarna eitje bakken.

IMG_4801 IMG_4802
Rustig aan vandaag. Achter computer, mailbox wat aanvegen. Schrijven, veel schrijven. Knieën eens bestudeert, vanochtend bij de burpee keertje neergeklapt. Mmmm, paars.

IMG_4803 IMG_4805
’s Middags vrolijk rondje over de markt, hou van geroep, drukte en marktgein. Volle tas met groente en fruit. Mooie bolle courgettes, niet markt, maar Lidl.

IMG_4807 IMG_4806
Bij Lidl verkoopt men rechtstreeks uit de dozen en altijd ook wat ongewoons. Kettlebell 5 kilo… pffffft, da’s voor watjes. En wonderlijke producten naast elkaar in het schap: Wild fond & Suddenly Madame Glamour. Lekkerrrrr.

IMG_4808 IMG_4804
Afrekenen. Fair trade tas.. zou dat echt? Op straat vind ik een wichelroede, nu op zoek naar goud.

IMG_4810 IMG_4813
Nieuw type straat: de fietsstraat! Waar de fiets de baas en de auto te gast is.

IMG_4815 IMG_4817
Prachtig winters, laag licht op de gevels. Thuis maar weer uitrusten. Ik ben niet uitgeput, maar het loert om de hoek. Binnen wordt het licht langzaam grijs.

IMG_4818 IMG_4819
IMG_4820 IMG_4821
Stapel groente hakken. Uien fruiten, tomatensaus uit de pan laten pruttelen, aubergines erdoor. Voorraad pastasaus voor in de vriezer. En een bordje voor vandaag. // Vanavond nog zijdelings langs blogpraat geschoven, twee blogs toegevoegd aan feedreader en inspiratie wegens hashtag #bloggenisvoormij.

Paar dagen beter geslapen, misschien juist doordat ik niet ’s avonds nog aan het bloggen was.
ETA in bed: 00.15 uur.

//

In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

  1. Ik zou helemaal niet inhalen, geeft alleen maar “ik moet nog” belasting. Fijn dat je er weer bent 🙂

Geef een reactie

