25 februari 2014 plog [45]

Memorabel, maar niet vandaag.
Ik werd wakker met deze video van Daniel Sax, over doorgaan en hard werken.

Onderstaand mijn plog van dinsdag 25 februari 2014.

IMG_4911 IMG_4912
De hijskraan staat er iedere dag anders bij… alsof op een dag het Vredespaleis in de verte opgetild gaat worden. Einde ochtend: ontbijt van havermout, banaan, noten en biogarde, niet decoratief.

IMG_4913 IMG_4914
Er is veel vandaag. En dat probeer ik buiten mijn hoofd te houden. Buiten waas. Buiten regen. Ik binnen, buiten veel lucht.

IMG_4926 IMG_4927
Vat op de dag, ik lach bijna weer. – Toch niet.

IMG_4915 IMG_4916
Lijkt wel chocolademousse, maar is fruitshake: bosbessen, banaan en appel. Eten met een lepel.

Ik keek naar de Vara documentaire ‘Moeders springen niet van flats‘.

IMG_4917 IMG_4919

IMG_4920 IMG_4921
Toen ik om half 7 eens buiten ging kijken vond ik mijn Stempas op de mat. Daarna wandelde ik naar het postkantoor in het centrum, op tijd voor de buslichting… brief te laat op de post om nog op tijd te zijn voor de jarige (vandaag).

IMG_4922 IMG_4923
Slalomwandeling door centrum. Mooie lampen. Creatieve bouwschutting. Nog in gesprek met een meneer op straat, over de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen en de bereikbaarheid van Den Haag tijdens de nucleaire top in maart. En een goedenavond verder voor u.

IMG_4924 IMG_4925
Uurtje schrijven, krant lezen en koffie drinken bij Baklust aan de Veenkade. Terugweg naar huis: een volle bak #zwerfie… uh op de straat gebarsten havermoutpappot, hoppa in de vuilnisbak.

En dan toch een plog willen afmaken, en nu dus laat. Awel, nu poging snel te gaan slapen.

ETA in bed: 00.45 uur.

//

In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

Geef een reactie

