27 februari 2014 plog [47]

Een verrekt kouwe dag. En nat soms ook. Ochtend met koffie en een goed gesprek…. middag… ja die middag had ik meer willen doen dan ik deed. Maar ik was wel buiten, turen naar de kauwen.

Onderstaand mijn plog van donderdag 27 februari 2014.

IMG_5096 IMG_5098
Fiets parkeren naast de kerk, dat zal toch veilig zijn? Daarna rest van ochtend koffie drinken met Karin. Ik zei niks raars en Karin schrikt niet, maar doet een promo voor Zeta, daar zaten we. Praten over…. alles waar je offline over praat 🙂

IMG_5099 IMG_5100
Eind van de middag met wandelMaup op pad. Richting zee. Zie hier een Duindorpse muurtegel. Oud, van 1953, maar nieuw teruggeplaatst. Deze nieuwbouw heeft zelfs een brievenbus voor de huismeester, beide inmiddels ouderwets.

IMG_5101 IMG_5102
De ‘ballen’ blijven hier lang hangen in Duindorp. Op Norfolkterrein wordt gebouwd aan het Zuiderstrandtheater, dat lage ding links is de poort, van de nieuwbouw in aanbouw vergat ik een foto te maken.

IMG_5104 IMG_5105
Sporten in de buitenlucht. Wij wandelen verder want het begint te regenen.

IMG_5106 IMG_5107
Door de Bosjes van Poot: bloesem, de stad is stil, de vogels fluiten.

IMG_5112 IMG_5110
IMG_5111 IMG_5113
Kauwen zweven en verzamelen in boomtoppen aan het eind van de dag. Prachtig gezicht en geluid.

IMG_5116 IMG_5118
Komen bekenden tegen en drinken er eentje.. okay twee. En kochten een krant, want staan op voorpagina van Den Haag-katern van AD, over de redding van het kunstwerk van Berry Holslag.

ETA in bed: 00.30 uur.

//

In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

  1. ben echt niet tegen opkalefateren van foto’s hoor.

  2. age r.

    – een fiets naast de kerk niet stelen?
    – de mijne werd ooit gestolen in Scheveningen, stond vastgeketend aan fietsenstander binnen gezichtsveld van politiebureau (de bemensing van het bureau bij mij niet bekend)

Geef een reactie

