5 maart 2014 plog [53]

Een compacte dag, dus een compact verslag daarvan. Uitslapen…. poging tot hoognodig bíjslapen wegens paar te korte nachten. Wakker worden met kachelmooi lenteweer buiten. Ik binnen om een mailbox bij te werken. Gelukkig ’s middags een afspraak. En sporten. Dat deed ik dus vandaag.

Onderstaand een plog, fotoverslag [#53] van woensdag 5 maart 2014.
In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

IMG_5666 IMG_5667
Dat duurde even voordat ik wakker was. Twee telefoongesprekken gisteravond, zinnig broederlijk advies gekregen. Wel veel om over te denken, gisteravond werd laat. Vanochtend uitslapen en bankhangend kauwen op banaan, havermout en walnoten. Schoooooon aanrecht. Wel pas nadat ik een bult aan afwas had weggewerkt. Maar heerlijk opgeruimd nu.

IMG_5668 IMG_5669
Zo knalblauw was het. En je merkt het…. het ruikt buiten anders, lente! Ik trek mijn stalen ros iedere dag uit het rek tussen nieuwe buurfietsen uit. Vandaag een rood-wit-blauw exemplaar. Sportief en blinkend gouden bel, hipster.

IMG_5670 IMG_5671
Zo. Een minuut nadat ik begin met sporten voel ik meestal wel of ik fit ben… of dat het kwestie van doorzetten wordt. Vandaag fit, dus lekker knallen. En dus 36 seconden van mijn WOW-tijd af.

IMG_5672 IMG_5673
Na sporten boodschappen. Oi, wat een slechte timing is dat toch altijd. Niet alleen omdat ik honger heb, maar omdat ik er enorm besluiteloos van word. Ik koop een grote zak spinazie (jaha, ik zal het wassen) en fabriek daar thuis wat van.

Allez. Ik neem geen telefoon meer op. Kopje thee en zometeen snel naar bed. Een goeie dag vandaag.

….
….
….
… …………………..
….. bovenstaande schreef ik een uur geleden. Toen las ik op Twitter dat een bekende er niet meer is. Een bekende, dat is raar, iemand die ik nog nooit in levende lijve zag. Ik ben perplex en verdrietig. Nu zit ik hier en vraag mij af hoe dat werkt… zo’n bekende die je niet kende. En toch ook wel, op een bepaalde manier.

//

 

Geef een reactie

