7 maart 2014 plog [55]

Okay, om 10 uur wakker en redelijk goed geslapen. Verder met sporten, boodschappen doen op de markt, huishouden. Energiedip in de middag… rustig aan en dat werkte. En als de dag dan nog wordt afgesloten met iemand die je onderkotst… top! (en dat zeg ik lachend hoor)

Onderstaand een plog, fotoverslag [#55] van vrijdag 7 maart 2014.
In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

IMG_6026 IMG_6011
Na broodnodige nachtelijke slaapuren op de fiets naar sportschool en daarna spontaan rondje over de Haagse markt. Jongens, de mango’s zijn overal in de aanbieding! En puntpaprika’s… bedenk daar maar eens een recept bij.

IMG_6012 IMG_6013
Scaron… die taalkundig uitgedaagde marktkoopmannen… schrijft ie gewoon de tekst van de doos verkeerd over. Wel lekker deze. En op weg naar huis is het groene monster een pakezel, ik had geen boodschappentas bij me, dus dan zo maar.

IMG_6014 IMG_6025
Lunch met bordje kaasproeverij; boerenbrie, oude gatenkaas en Pié d’Angloys – daarbij puntpaprika. Ondertussen beetje uit het raam hangen, lekker weer.

IMG_6015 IMG_6024
Ik ben helaas niet in het bezit van veel hoeden en petten, maar deze vond ik nog, dus allemaal een Happy Cap Friday! (TextAmerica style). Buiten ondertussen gezellig grijs, maar toch niet somber.

IMG_6019 IMG_6028
Dit is aan het einde van de middag (waarin ik wat energie betreft dus wat aan het instorten was..) en dat zie je. Alsof ik net uit bed kom. Off i go! richting café Emma voor een borrel met wat dames.

IMG_6027 IMG_6029
Met Karin en Birgit ook nog blijven eten daar. Allemaal een grote biologische burger, kan je het zien bij het schemerlicht?

(hierna geen foto’s meer, geen camera in de aanslag, maar ook te onsmakelijk voor foto’s….)
Ondertussen was het in Emma behoorlijk vol, cafépubliek aan de bar en alle tafeltjes wel zo’n beetje bezet. De dame aan het tafeltje achter mij bleek ook aardig vol. Zo vol dat ze het niet meer binnen kon houden. Vooral haar vriendin tegenover haar kreeg de volle lading (hoe heet die film ook alweer waarin zoiets gebeurde… nou hier had je een camera op kunnen zetten). Ook wij kregen wat rondvliegende spetters in ontvangst. Gelukkig stond ons eten nog niet op tafel.

Die vriendin had ze mooi niks aan, stond een beetje vies te kijken. Ach arme… sprak haar toen we ons in het toilet wat stonden te poetsen. Ze werd plotseling onwel en kon door de volle tafeltjes niet direct weg.

Ik moet nu vooral heel hard lachen nu ik er weer aan denk. Sneu voor die meiden, maar ach.. kan gebeuren.

En ondertussen… ha! Wij hadden een bijzonder gezellig avond, met drukke gesprekken over bloggen, en events, en de food&fashion blogger en webshops. En over mannen. Ja, over mannen hebben we het ook gehad (maar kort hoor).

//

 

  1. je bent nog iets vergeten, maar daar blog ik straks wel over. 😉

  2. “Net als in de film”, zong Toontje Lager, maar of je dat “ik wil het” er ook bij moet zingen?

  3. gaar van een dagritdag (zie blog) morgen dat andere. 😉

Geef een reactie

