10 maart 2014 plog [58]

Maandag en het is 10 maart…. wat? Al de tiende… pfoi.

Onderstaand een plog, fotoverslag [#58] van maandag 10 maart 2014.
In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

IMG_6307 IMG_6310
Wakker worden met zonlicht door de gordijnen. M. al op, ik mag (gelukkig) nog even doorslapen. Heen en weer spurten naar sportschool, mooi rondje gedaan.

IMG_6308 IMG_6309
Thuis de vaat van gisteren aantreffen, alleen nog even opruimen. En toen was er koffie (nodig).

IMG_6311 IMG_6313
Op pad richting afspraak. En hé kijk, daar heb je weer zo’n fliederig knotje. De trend hoor! In de buurt van locatie aanstaande nucleaire top (zoals hier bij Gemeentemuseum) verschijnen steeds meer hekken en palen met camera’s. Op 24/25 maart waarschijnlijk een volledige no-go-zone.

IMG_6314 IMG_6315
Na afspraak is het weer helemaal omgeslagen. Zeemist? Ik fiets een rondje langs de haven en zie dit aparte schip, de Aquarius G. Via marinetraffic.com kom ik erachter dat het een Seismic Research Support Vessel is.

IMG_6316 IMG_6319
Offline. In de mist. — In de supermarkt lees ik op de cover van de Flow.. ‘ook als je wacht, gebeurt er iets’… Ik hoop het maar.

IMG_6321 IMG_6322
OV-chip een beetje opladen, morgen wellicht nog nodig in een Amsterdamse tram. Fiets plof ik thuis naast een ander groen monster. — Verder: ik kook, ik eet, ik doe de afwas, ik ruim op, ik plog (x2). Welterusten nu!

//

 

Geef een reactie

