13 maart 2014 plog [61]

Zonnige dag, overzichtelijke dag. In rust bezig met huishouden, wandelen, online en achter computer.

Onderstaand een plog, fotoverslag [#61] van donderdag 13 maart 2014.
In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

IMG_6572 IMG_6573
Wakker worden, wasmachine aan, en gewoon nog even verder tukken. Vandaag werkt mooi weer wel mee bij humeur, hop uit bed en ontbijten met havermoutpannenkoekjes met banaan.

IMG_6575 IMG_6574
Afwas, wasmachine in- uitladen, huishouden dus. En daarna lunch, salade met komkommer, paprika, vis en romaine sla.

IMG_6577 IMG_6578
Middag vooral achter computer, mailbox aanvegen, afspraken maken en einde middag boodschappen op het pleintje. Brood, kaas en noten.

IMG_6576 IMG_6580
IMG_6579
IMG_6583
Tijd voor een pauzedrankje bij Appeltje-Eitje: koffie, water, de krant en kletsen met bekenden. Den Haag is een dorp. Ik lees ‘Bang voor de blues’ in de Volkskrant, over muziek van Lohues.

De liefde

En nou zit ik weer hier, stief an joe te denken
Aal vaker en aal meer
‘k Geef inmiddels toe, ik mis mien Engel

IMG_6581 IMG_6582
Thuis snel een superverse boterham met fenegriekkaas. Uurtje later echt koken; kip met pepers, gember en cashewnoten, daarbij een bult groente: paprika, ui, wortel, bloemkool en paksoi.

Morgen verder met plannen 2014, olé!
ETA in bed: ik zeg 23.00 uur (en dan zal het minstens een half uur later worden)

//

 

  1. Rijk in je wijk, mooi initiatief, participatiemaatschappij maar dan leuk aangekleed, minder negatief.
    En Daniël Lohues, wat een held is dat! Zag hem ooit live met de Louisiana Blues Express, zag er uit als Pino met een gitaar. Geweldig!

    • sytskeroskam

      Zie dat ik verder niks zeg over Rijk in je wijk… mag nog beetje groeien denk ik.
      // Lohues is mijn plattelandspoëet, recht uit en in het hart.

Geef een reactie

