15 maart 2014 plog [63]

Uitslapen. Goedemorgen, jadajadajada… en de rest van de dag.

Onderstaand een plog, fotoverslag [#63] van zaterdag 15 maart 2014.
In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

IMG_6698 IMG_6699
Uitslapen. Wakkere hemel, ik ook wakker. Ontbijten en staren naar de mooie blommen die ik van Heide kreeg.

IMG_6700 IMG_6701
Woeiiii, sporten, een uur. Daarna boodschappen. Wat een boel knollen hier. Ik haalde veel te veel boodschappen voor mijn zwakke plastic zakje. Gevolg: de bodem valt eruit. Boodschappen meters verspreid langs het fietspad. Yoghurt overal. De dame die achter mij fietst is superhandig en tovert een paar plastic zakjes uit haar fietstas. En dit alles…. naast de volle tramhalte, kan mij niets schelen.

IMG_6702 IMG_6704
Thuis een schaaltje rijstenpap met…. een… eenogig gezicht? Na sport en lunch ploeg ik mij door een zaterdagse stapel kranten.

IMG_6705 IMG_6707
Ik las in de column van Aaf kortgeleden over de modetrend normcore (de nieuwste mode = normaal). In dit Volkskrant artikel lees ik over de nieuwste culitrend Nouvelle Normaal (in dit geval kip met patat en appelmoes). Ik doe vanavond ook heel normaal en eet een noodlesoep met extra groenten.

IMG_6706 IMG_6708
Alsof er aan de overkant een extra raam zweeft. Een portal naar een andere wereld. Ik zit vandaag in mijn eigen bubbel en lees stapels letters, ben heel erg moe en ga zo subiet slapen!

//

 

Geef een reactie

