16 maart 2014 plog [64]

Dag begon met het verkolen van mijn ontbijt. Het was een goeie dag. Het was een slechte dag. Je weet wel, zo’n dag zwart en wit naast elkaar bestaan. Wat zal ik daar eens van vinden? Dat ik er niets van wil vinden.

Onderstaand een plog, fotoverslag [#64] van zondag 16 maart 2014.
In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

IMG_6774 IMG_6775
Ook het ontbijt kan mislukken. Broodje zwarte kool. – Ik peuterde een zaaddoos uit elkaar die ik op de kast vond, perfect gerangschikte zaadjes.

IMG_6776 IMG_6777
Soort before & after, of halverwege & after. Kast afstoffen, troepjes weg, blommen in nieuwe vaasjes, kunst weer op de kast.

IMG_6780 IMG_6778
De salade is roze (vanwege rode biet) en de lucht is blauw. Tussendoor kwam visite Maup langs om even te kletsen. Einde middag vond ik het na afwas en opruimen tijd om eens naar buiten te gaan.

IMG_6779 IMG_6781
Something blue died here. En ik keek omhoog, naar de lucht dus.

IMG_6783 IMG_6784
Nog meer omhoog. Sammy, kijk omhoog.

IMG_6785

Koffie toe, bij Dudok. Nog meer kranten lezen. En typen, gedachten op de rij.
Poging tot slapen nu.

//

 

Geef een reactie

