17 maart 2014 plog [65]

Het kostte een ochtend om mijn sombere hoofd van afgelopen weekend om te buigen naar een actief, positief, creatief en ondernemend hoofd (hopelijk) voor de rest van de week.

Onderstaand een plog, fotoverslag [#65] van maandag 17 maart 2014.
In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

IMG_6837 IMG_6838
Mijn groene bolide bleek een dronken lor zo scheef hing ie aan het fietsnietje. Een beetje zoals ik mij vanochtend voelde na een te korte nacht. Gelukkig mocht ik nog even doorslapen van mijzelf. Daarna sporten, onder andere dit WOW-recept. Ik snap ‘m, jij ook? 😉 Mooie tijd neergezet, later deze week verbeteren.

IMG_6843 IMG_6844
Die salades van mij, smakelijk, gezond – maar fotogeniek ho maar. Deze keer: romaine sla, wortel, kikkererwten, gedroogde tomaat, mosterd-yoghurtdressing. Daarbij: koffie.

IMG_6845 IMG_6846
….. uh, mijn niet al te vrolijke stemming van afgelopen weekend verdween als sneeuw voor de zon. Om precies 13.30 uur. Automagisch. Wie het uit kan leggen ‘be my guest’. Iets hormonaal/balans/onvoorspelbaars… ——- ….. ’s middags afspraak in Scheveningen, waar de fietsen over de nietjes gedrapeerd worden en de bloesem uitbundig bloeit.

IMG_6847 IMG_6848
Daarna koffie bij Paagman. Ik zie een boek getiteld ‘Atlas van afgelegen eilanden’ van Judith Schalansky… wow, mooi! Ik lees in de Volkskrant onder andere dit artikel van Bram Bakker, over hardlopen als therapie bij depressie.

IMG_6849 IMG_6850
Sammy, keek omhoog naar de lucht. En ook omlaag, en raapte een reflector-#zwerfie op. Hoppa, zwerfafval in de prullenbak.

IMG_6851 IMG_6852
IMG_6853 IMG_6854
Op de terugweg naar huis even stilstaan bij alle veiligheidsmaatregelen voor de nucleaire top. Einde van de week wordt dit een no-go-area, overal barricades.

IMG_6855 IMG_6856
Maandag restjesdag: gekruide kipfilet, bietjes en paksoi. Avondje blogpraat, ploggen en bellen. Mit Schokolade, zeer zwart en met amandelen. Welterusten!

//

 

  1. Salades hoeven niet fotogeniek te zijn, als ze maar lekker zijn ;). En fijn dat het uiteindelijk 13.30 werd….

    Ik zag vandaag de vingeralpaca liggen. Ben hem je vergeten geven pas in Den Haag…binnenkort herkansing!

Geef een reactie

