19 maart 2014 plog [67]

Genieten in mijn eigen stadstuin. Stemmen in een museum. En de dag eindigt met avondrood (geen indicatie voor de verkiezingsuitslag).

Onderstaand een plog, fotoverslag [#67] van woensdag 19 maart 2014.
In navolging van Martine van 10e.nl plaats ik plogs, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

IMG_7168 IMG_7169
IMG_7170 IMG_7171
Wakker worden, ontbijt en op weg naar mijn eigen huis (ja, ik sliep elders). Onderweg stop ik bij Emma’s Hof, de buurttuin van de Uitvinderswijk. Rondje langs de bloemen, even kijken hoe het ook hier langzaam weer groen wordt.

IMG_7173 IMG_7172
En haha, zonder dat we dat hadden afgesproken stapt ook Maup 10 minuten later de tuin binnen. In de zon de krant lezen.

IMG_7174 IMG_7175
In mijn eigen straatje heeft Pim’s een prachtig nieuw terras.

IMG_7177 IMG_7178
Lunch: romaine sla met kikkererwten, bietjes en yoghurtdressing. Fruitsmoothie met bramen, banaan en appel. Verder: huishouden, was en afwas. Achter computer, plog van dinsdag voorbereiden (een dag achterlopen met plog werkt vervelend, maar eind van de dag iedere keer te weinig energie).

IMG_7176 IMG_7179
Buiten: ik raap een #zwerfie. En ik ga stemmen! Fijn dat je zelf mag kiezen bij welk stembureau, dit jaar ga ik stemmen in het Gemeentemuseum.

IMG_7180 IMG_7181
Onderweg nog een snelle blik op de opties.

IMG_7182 IMG_7183
Geen #stemfie van mij (een #selfie in het stemhokje), wel een foto van een klassieker: het rode potlood. Daarna sporten!

IMG_7185 IMG_7186
Avondrood. Bordje pasta. ’s Avonds weer achter computer; foto’s bewerken, plog afmaken (van dinsdag dus nog), blogtekst voorbereiden, uur aan de telefoon. En daarna is (tot frustratie) de energie op. Ombuigen… laat naar bed en morgen verder.

//

 

Geef een reactie

