Maar niet verborgen

Loop je wel eens door je eigen stad? Sta je wel eens stil? Wat wil je zien?

Wandelen is een manier van voortbewegen die voldoende mogelijkheid geeft om te absorberen wat je om je heen ziet. Je kan zelfs af en toe stilstaan op de stoep. Geen opstoppingen achter je, of auto’s en fietsen die om je heen moeten slingeren. Lopen of wandelen doe ik in een tempo dat past bij mijn manier van denken. Snel of langzaam. In gedachten of met volop aandacht voor alles om mij heen.

Ik kijk dan beter, ik zie meer.

IMG_9327 IMG_9325 IMG_9323 IMG_9324 IMG_9326 IMG_9322

Deze week een wandeling over Plein 1813, door het Repelaerbos en het Frederikshofje in Den Haag.

 

  1. Prachtig verwoord en in beeld gebracht.

  2. Ik had een kleine bonte specht op mijn wandeling gisterenavond, zo gaaf!

  3. De Kleine Bonte, fraai die ziet men niet vaak.

Geef een reactie

