28 oktober 2014 plog [73]

Tijd voor bloggen, in welke vorm dan ook. Er moet iets uit mij, mijn hoofd zit vol en ik zit klem. Panta Rhei, het moet weer stromen.

Onderstaand een plog, fotoverslag [#73] van dinsdag 28 oktober 2014.
Ik plogde eerder 72 dagen, dat was 7 maanden geleden. Vandaag, in eerdere navolging van 10e.nl, plaats ik een plog, een photolog met een verzameling foto’s van die dag.

IMG_7403 IMG_7404
Ik dacht dat het anders beloofd was, maar buiten is het grijs. Niet erg. In de verte prikken torens in de grijze wolken. – Ik lig in bed, slaap uit want een vrije dag en noodzaak bij te tanken. Niets moeten en verfrommeld door het huis rommelen.

IMG_7405 IMG_7406
Restje pastasaus met handje volkorenpasta.
Van alle planken in de keukenkast trek ik lege potten. Collectie voor aanstaande jam en moes.

IMG_7407 IMG_7408
De stapels op tafel zijn sinds het voorjaar slechts hoger geworden. Buiten inmiddels blauwer. Frisse en ijle lucht.

IMG_7410 IMG_7411
Water in de goot. Werkzaamheden aan de straat, woon sinds aantal weken aan een zandbak, de Sahara noem ik het.

IMG_7412 IMG_7413
Ik kijk vimeovideo. Maggie Doyne is 23 en vertelt wat zij deed en doet. Grenzeloze bewondering voor.
(merci Mike voor de tip)
Diep in de zak van mijn vest nog wat confetti van de theatervoorstelling gisteravond. Metafoor.

IMG_7414 IMG_7415
Einde van de middag naar buiten. Wazig licht en een graafmachine op de stoep.

IMG_7416 IMG_7417
Ik zie een paard in de gang. Met de ridder zonder hoofd op zijn rug. De lucht, vol strepen, een kruis.

IMG_7419
Taart. Met regelmaat nodig.

Geef een reactie

