Foto nemen niet mogelijk

Er is te weinig schijfruimte vrij om meer foto’s te maken. Verwijder bestaande video’s of foto’s om ruimte vrij te maken.

Dus zeg dan maar: OK

Foto nemen niet mogelijk

Dit meldt mijn telefoon. Te vol. Kan niets meer bij. Er mag niets bij, alleen maar af.

In mijn hoofd is geen ruimte voor nieuw. In mijn huis geen ruimte voor erbij. Mijn lijf, mijn hoofd, mijn huis… er mag alleen maar af, uit, weg.

blog geschreven: mei 2014

  1. momenten bewaren. ik delete heel snel. maar ja, ben ook zo’n opruimer. de beste momenten zitten in m’n hoofd.

Geef een reactie

