Can you reset?

Can you Reset? Ik lees een krantenkop op zijn kop en lees verkeerd.
Er staat Can you Resist? En het antwoord daarop is “ja, te goed”.

20150125-165913.jpg

Maar dan Can you Reset? Ik denk aan iets wat ik las… of zag ik een docu waarin hier iets over gezegd werd? Iemand sprak over een omwenteling. Een keuze, en een verkeerde keuze maken. Of over een keuze maken en erachter komen dat je een andere keuze wil maken. Bijvoorbeeld de keuze voor een studie. Of een baan, een beroep. We leven lang genoeg. In die tijd kan je ook een nieuwe keuze maken.

En ik dacht…. Wanneer is het te laat voor het maken van een nieuwe keuze?

  1. Als je een tuintje op je buik hebt.

Geef een reactie

