Stilstaan bij de tijd

De tijd staat stil.

Een voorspelling van het niveau van Nostradamus, inclusief exact tijdstip. Of ach een voorspelling? Het is meer een neutrale boodschap, een aankondiging dat de tijd stilstaat op 25 oktober 2015… en wel precies om 2 uur ’s nachts. 


Ik vind het wel mooi. Stilstaan bij de tijd. Stilstaan. Een soort pas op de plaats maak ik zelf nu ook. Mijn baan stopte en nu kan en mag ik nadenken wat ik wil gaan doen.

En wat ik wil doen vind ik eigenlijk heel moeilijk om te bedenken. Wat wil ík nu eigenlijk? Een pas op de plaats is mooi, maar ook niet makkelijk. En ondertussen loop ik af en toe een blokje om, tijdens het stilstaan. 
#PHOT – foto op dinsdag

Deze foto is gemaakt in het kader van de #PHOT Photo on Tuesday, een blogexperiment van Karin Ramaker. De PHOT is een vrije foto-opdracht: een zelfgemaakte foto, zonder thema, met of zonder begeleidende tekst, maar wel mét een titel.

  1. Joop

    Wat vind je het allerleukste om te doen?

Geef een reactie

