Liefs op het station

In de loop van de middag ging ik op weg naar het station wegens museumbezoek en vergadering in Amsterdam. Dat alleen was eigenlijk al leuk.
Mijn OV-kaart moest nog  wat tegoed bijladen voor vertrek. Keuze uit twee gele oplaadstations op Centraal. Vanuit de verte zag ik op de linker een briefje geplakt… ‘buiten gebruik’ dacht ik. Ik stevende dan ook op de rechter automaat af.

Vanuit ooghoek zag ik opeens dat het een ander bericht was; een envelop met hart erop en de boodschap ‘Voor de gelukkige vinder’.

Ha, dat was ik!

Vandaag leek vanochtend op gisteren. En gisteren was ik opgelucht dat de dag voorbij was. Gelukkig bleek vandaag toch anders in elkaar te zitten.

#PHOT – foto op dinsdag
Deze foto is gemaakt in het kader van de #PHOT Photo on Tuesday, een blogexperiment van Karin Ramaker. De PHOT is een vrije foto-opdracht: een zelfgemaakte foto, zonder thema, met of zonder begeleidende tekst, maar wel mét een titel.

En dit zat erin…..

  1. Wat een leuke verrassing!
    Maakt jouw dag helemaal goed.

  2. Wat leuk! (Mijn hart maakt een sprongetje en ik was er niet eens bij op het station…) Ik heb niet veel op met Valentijnsdag, maar dit vind ik wel een heel leuke invulling voor de gelukkige vinder.

Geef een reactie

